شب و تنهایی



jazireh eshgh

من و شب و تنهایی.......من و غم ورهایی.........من و ساز جدایی..........ای عشقم فقط بگو کجایی.........بگوکجایی که دلم سوی تو پرمیکشد........... این جام زهر را سر میکشد........... این  غم دوری اخر مرا میکشد........... من اشفته حال دربدر را مکن از خود بیخبر.



نظرات شما عزیزان:

دلبند
ساعت22:53---29 شهريور 1393
خدا گفت ببرینش جهنم...
برگشتو نگاهی به خدا کرد...
خدا گفت نبرینش او را به بهشت ببرین
فرشتگان پرسیدند چرا ؟؟
خدا گفت : او هنوز به من امیدوار است...!
.
.
به دیدن همه پست های وبم بیا


دلنیا
ساعت16:44---16 شهريور 1393
سلام برادر مچن کجایی؟خوبی؟؟؟به ماسرنمیزنی ؟؟؟پست جدید هم که نمیذاری ...هرجایی که هستی موفق باشی
پاسخ:سلام منو اخراج کردن دلنیا


دلبند
ساعت23:53---14 شهريور 1393
نزدیکت می شوم بوی دریا می آید
دور که می شوم صدای باران
بگو تکلیفم با چشمهایم چیست ؟
لنگر بیندازم و عاشقی کنم ، یا چتر بردارم و دلبری کنم ؟


فاطمه
ساعت22:23---12 شهريور 1393
باران که میبارد دستهایت را میخواهم...!
فقط دستهایت!


drea
ساعت22:05---12 شهريور 1393
وبلاگت خیلی باحالههههههههههههه

دلنیا
ساعت22:06---11 شهريور 1393
'گاهی باید دروغ را راست پنداشت و گاهی راست را دروغ !بی فریب خوردن زندگی سخت است...فروغ فرخزاد

ملیکا
ساعت15:48---11 شهريور 1393
عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است / بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است / توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است / دلبرت وقتی کنارت نیست ، کوری بهتر است .


معصومه محمدپور
ساعت11:55---11 شهريور 1393
سلام وب زیبایی داری خسته نباشی

khatere
ساعت11:45---11 شهريور 1393
باران باش ونپرس این پیاله خالی از آن کیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:,| ساعت 10:7| توسط mohsen| |


قالب رايگان وبلاگ پيچك دات نت